skamligt

dåligt riktigt dålig uppdatering.
förlåt.


onsdag: gå länge i skolan och råplugga engelskan
som vi hade prov på, på fredagen. även tränign oså

torsdag:  blev skola sen fg. Älsklings föräldrar skulle flytta
så vi hjälpte till lite granna. Blev net-on-net och lite så sen
kolla brottarträningen och efter de dans.

fredag: engelskaprov gick rätt bra hoppas på de iaf.
anna och jag gjorde påskkorten till påskmyset vi ska
ha me daajmm helgen innan påsk. Super bra blev de
faktiskt lite ägg och kycklingar lägger in bild sen.
Efter de mötte jag upp ellen i staden, sen på kvällen
kom älsklingen hit och sov här.

lördag: domarutbildning från 10.00-16.00 och innan
dess lagfotograferingen. Blev hem käka, sova och knarka
alvedon på grund av feber. Sen åkte jag till babe och vi gick
på fest hos david mycket rolig kväll och kul folk. Sen blev det in
till staden och sen hem sova.

Idag: inte gjort mycket än mest tagit de lugnt och städat lite.
ikväll blir de kanske bio, men nu blir de råplugga träningslära
sjukligt stort prov på onsdag rädda mig !

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0