återigen listaaan !

skinnjacka - växt ur den ja skaffade för 100 år sedan
jeansjacka - samma svar som ovan
vitt baslinne
slitna jeans
svart kjol
gladiator skor med klack
svarta tygskor
rensa min garderob
rensa babes graderob (med honom ofc)
tvätta mina vita tygskor -
blivit lite halvsmutsiga nu
köpa krustång &/ eller locktång - vid danstävlingen äre ju icke fel äga en egen.
köpa paket till modern som fyller
köpa paket till broden som fyller
svarta leggings -
mina ska jag dona med lite annat på hihi :)

faktiskt int hittat en bra krustång någon som har något tips?
måste bara löpa en med värsta set med platttång och allt
men det har ja ju redan en toppen från gama så.

/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0