dålig update !

dålig uppdatering förlåt jag vet !

denna vecka har varit stressig, i måndags hade vi möte med kåren
sen på eftermiddagen hade jag möte med citygrillen där jag förmodligen
kommer jobba i sommar om jag sköter mig och allt går rätt :)
sen blev de träning direkt efter det.

I tisdags (igår) blev de skola, tog de lugnt på fg på grund av att jag har ont i knät
sen matchen i helgen då vi vann med 5-1 mot visserfjärda :D sen möte med vår kår
och jennys kår om framtid fest och staggjakten :D:D sen blev det till babe och hem till
hans föräldrar och fira hans lillebror bissen som fyller 15 idag !
han fick moppe och av oss bensinpengar och mjölkchoklad :)

idag har de varit skola sen har ja varit på utbildning på citygrillen ska de ett par gånger
nu så jag verkligen lär mig hur det fungerar och så, ska kunna laga massa gyros i sommar!
haha :) supersnälla är dom där iallafall blev bjuden på stoooorr gyros tallrik idag;D
skulle även tränat idag med den blev inställd fick ej beträda planerna för kommunen
det har regnat för mycket, vad hände med det underbara vårvädret?

imorgon äre match, skola, och kanske babe även nationella i engelska !
ska blogga mer sen efter helgen mer outfits, tips och bilder är ett löfte !


mycket träning nu så bor typ i träningskläder och givetvis ska de vara blåvitt <3

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0