paddlingen

mån-ons var vi i sp08j ute på 3 dagars paddling mitt ute i ingenstans
hyffsat kul stundtals men riktigt jobbigt var det faktiskt. Paddlade konstant
i 7 timmar och hade bara max 1 timmes lunch. Roligaste var paddla i forsarna
dock var de även det läskigaste med. Är såna forsar man ser på tv helt sjukt vad strömt
kommer kanoten lite fel är de helt omöjligt att styra upp alltså. Sundberg och jag
plumsade bara en gång i allafall haha (a) som tur var höll grejerna sig torra (Y)
var super soligt vilket var skönt dock brände man sig lite i ansiktet. Sen körde sundberg in
med vår kanot i ett träd så jag ahr världens reva på kinden :(

när jag kom hem på onsdagen var jag mega trött köpte pizza duchade (efter inte varit
så renlig de senaste 3 dagarna var de ganska underbart) sov lite sen kom älsklingen hit.

Nu är natur och friluftsliv A kursen över iallafall. härligt.

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0