Springbreak

imorgon är det springbreak återigen.
Förra året hade fridan och jag superkul!
iår blir det först match sen nog hem till hanna och senare dit
blir nog sitta utanför bara i år tror jag.

funderar på jeansleggings och något snyggt linne och en kofta
brukar vara ganska varmt på dagarna men bli lite små kyligt på kvällen.
Ungefär såhär typ, dock annan tröja:


håre är fixat med hollywood svall eller tja inte jätte långt ifrån mitt vanliga
som är såhära



blir dock lite extra när man kör igång locktången!
men plattar mitt hår fö det mesta känner mig mer trygg och naturlig med
det hade spikrak hår i typ 7 år hade lockigt innan och sen nu lockigt efter
så tjaaa jag är väl en blandning haha !

inga speciellt bra band i år kändaste är väl hammerfall typ
aja blir nog skojsan. nu blire tacos talang och älskling!
underbart
/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0