halvdöd och slutkörd

Så dära dålig update igen jag vet jag vet.

MEN

anledningen är Rugbyn faktiskt. Den tar all min tid.
Att planera ett arrangemang som är under 3 månader,
tar väldigt lång tid ska jag be att få tala om, det tar si så
där exakt 3 månadet att få det klart till. Så på matchdagen
fixas det sista, känns som det är bra planerat (y)

Tycker ni rugbyn verkar as häftig, ni går i årskurs 1 eller inte ens vet vad det är?
checka rugby bloggarna på barometern.se/blogg Läs stagg/jenny det är vi som ska
krossa kagg på matchdagen ingen ide läsa om diselbögar.

Med andra ord är jag halvdöd och slutkörd, och jag har tusen viktiga moment kvar innan
den 26 november alltså om 1 vecka går matchen av stapeln, KUL!

Nu ska jag försöka plugga samhälle igen!
fetstort prov på samhällsekonomi i morgon, inte lika kul.

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0