31/10 2009

Idag är det allahelgona och alla är på halloweenfester runt om i hela stan.
Det borde ju ja också varit om jag inte istället har tappat rösten, har super
onte i halsen och är sjukt snuvig. Trevlig sista helg på höstlovet (y)

Dock är jag ganska seg från igår, vilket var en toppen kväll. Skön lokal, skönt folk,
skön musik. Allt man kan begära. Efter musiktävlingen det var då rösten började
lämna mig för kvällen och denna dag iallafall haha.

Idag har det varit rugbysparring match. Det var kul och jämt i matcherna.
Jag och Fannie skickade Felicia och Camilla till donken och satt i utvisningsbåset
och käkade cheddar cheese dip, den absolut bästa jag lovar.

Sov dags snart, festa lite åt mig med :)
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0