Halloweenfest/födelsedagsfest 30/10 2009

Pojkvännen har fyllt 21 och det firade vi med att hyra västerport och dra världens fetaste Halloweenfest.
Själv hade jag super kul och tackar för en GRYM fest, tack alla sköna som kom. Njut av bilderna.













För mer bilder kan du alltid kolla facebook :)
Och bara ett litet obs, jag skulle vara båtflicka
men mössan ramlade ju av så slutade med att jag såg
ut som salermoon, hehe jätte kul!

Niclas grabbar hade kommit på ett super bra tema så ganska många var med på.
Sekvenser & Händelser ur Niclas liv.
Jag var hans praktik på båt, Ellen, Matilda & Persson var de tre åren han spelade mattrugby. Bissen var vanlig rugby, Adam var brottning, Tobbe var honom bakfull på jobbet osv :)

/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0