27 april 2010

Varför har jag alltid oturen att få någon nyböjare när jag ska ta spruta?
Jag som är rädd för det med.

Idag har förrutom sprutan på förmiddagen varit en helt ok dag
haft utvecklingssamtal som gick bra och hunnit med att plugga
lite fortsättning följer med det snart. Ska eventuellt handla inför
Valborg ikäller och kanske sova hos älskling, beror som sagt på
hur mycket pluggande jag hinner med. Imorgon det skola som
vanligt dock är det bara 7 veckor kvar till Sommarlovet på fredag
så jag kan stå ut, lite lite lite till.

Nu blir det att återgå till hälsa och livsstil ohh vad roligt, not.
Eller som alla "roliga" facebook skämt.
Nu blir det återgå till hälsa & livsstil, vad roligt, så var det inte det ;PPPpPPpppPPp
BuuuH


bild sen påsk på min favvis & mig!

/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0