en helt vanlig onsdag

inget speciellt alls.

Dagen har bestått utav:
Fg
Skola
Träna
Plugg

inget ovanligt, inget ovanligt alls.
Så här ser alla 17-18 åringars liv ut (y)

Suttit inne på forever21 ett tag nu gottat mig lite då jag är klar med
det onödiga provet vi har om os imorgon. Tror min arbetsgivare när
jag söker jobb och är stor sen kommer fråga vad jag kan om os, jag
tror verkligen det. (ironi för er som inte förstod).

Iallafall ni som kollar på top model 13, är inte detta hon den rödtotten samma
som är med det som är med på forever21 hemsida?



dålig bild med tanke på all text och grejer men typ bästa "close-upen" jag hittade.

Aja, nu längtar min kudde så otroligt mycket efter mitt huvud att jag ska
göra den en tjänst. Ska även mysa lite med veckorevyn.

/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0