ni har väl inte glömt listan?

skinnjacka
jeansjacka
vitt baslinne
slitna jeans
svart kjol
gladiator skor med klack
svarta tygskor
rensa min garderob

rensa babes graderob (med honom ofc)
tvätta mina vita tygskor -
blivit lite halvsmutsiga nu
köpa krustång &/ eller locktång - vid danstävlingen äre ju icke fel äga en egen.
köpa paket till modern som fyller
köpa paket till broden som fyller
svarta leggings -
mina ska jag dona med lite annat på hihi :)


kollade lite gammla inlägg och hittade listan med grejer jag verkligen behövde göra
och ville ha vid denna tidpunkt förra året, tänkte bara visa att jag faktiskt lyckas med
det mesta höhö, dock är det lite kvar med det är okej.
Så nu tänkte jag göra en ny lista tahda ni blir aldrig av med den.

slitna jeans - vill fortfarande ha så det får stå kvar
krustång - hittade en locktång hemma visst så nu ere bara krustång kvar ;D
kenzas wildflower gladiatorskorna
rensa min garderob - måste göras igen ju
boka ny Egypten resa
converse
skydd när man plattar håret
- mitt är slut, igen.

Kom ju inte på jätte mycket nu, tur för er mindre läsning(;
men man ser ju tusen saker varje gång man är i stan
detta är väl det jag känner att jag behöver lite mer just nu.
Behöver och behöver, vill ha då okej jag ger med mig.

/tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0