Valborg :)

Idag är det som sagt Valborg, vilket innebär att man fiarar våren med en eld.
Jag och mina tjejer firar det med middag hemma hos mig, grill om vädret tillåter
och sedan vidare till vad nu kvällen bjuder på. Känns som det kommer bli en najs
kväll bara vädret får hålla sig.

Outfiten blir nog den nya känningen från hm och den omtalade "jackan".
Och mina favvoskor, ni vet dem jag lagt upp 1000000 ggr här från dinsko.

Har stått i köket nu från halv 2 donat med förberedelser till maten
only uno ahora left. Shit cool jag är som blandar spanska om engelska wohoo.

Men nu ska jag göra mig lite i ordning, btw alla 3.ors projketarbeten var jätte bra.
(Iaf dem jag såg hehe)

/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0