12 augusti 2010

Tjoohooee!


Sista jobbdagen hade jag i tisdags, njöt av solen ute på uteserveringen och bara tog det lugnt.
Nu har jag äntligen sommarlov i 2 veckor iallafall innan skolan börjar igen. Dock ska ju den
tiden ägnas rätt mycket åt rugbyförberedelser önska mig lycka till, det går förhoppningsvis.
Igår kväll blev det krögers med frida, niclas, ola, micke, henze & rolle.
Trevlig kväll med trevligt sällskap. Sådant gillar vi!
Annars har det blivit rätt lugnt de senaste dagarna kollade Berga - Växjö norra.
Bega vann med 7-2 som vanligt får jag väl säga. Dock rött kul titta när de vinner höhö.
Ikväller blir det träning och möte med Selma. Fram tills dess LUGNT migränet spökar igen och
jag åt precis upp min sista tablett detta känns inte bra, inte alls.

lite outfit bilder kommer :)

/tildis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0