årsresumé

Lovade en och här kommer den!

Januari
Började toppen med ett nyår så var mycket bättre en detta som var nu.
Var hos johanna käkade sedan bergalokalen. Frida och jag hade massa oth
kvällar, chips och dip! Grannens hus brann ner på grund av el fel usch.
På vår långa 3 timmars rast i skolan blev det ganska mycket pizzabuffé
italia, den absolut bästa. En hel del fest och även relaxen för första gången:)
Blev en hel del bio. Och tro mig jag och min ipod kämpade stenhårt på gymet.
januari var bra.


nyår med brudarna

Februari
Började med våffelmys med frida & stina för rolig kväll.
Handlade mina älskade pilotbrillor för arnolds för endast 20 kr valuta för pengarna i say!
Vi hade sjukt stort test i naturkunskapen så stort att vi fick ha fusklapp :O
Ellen åkte till lanzaote fuskfuskfuskfusk och jag var hemma och spelade fotboll i snö
bosktavligt talat. Alla hjärtans dag var ju helt lovely går icke att klaga på den dagen efter
fick man ju öroninflamation/hörselgångsinflamation lyckat. Sista dagen på sportlovet blev det
fest hos norre och veckan efter blev det stockholm med klassen najs träffade harry och malin :)
Februari avslutades med fest hos nikola alltså härlig dramtik.

snöfotboll med guldkänsla


Stockholm med klassen :)

Mars
Mars månad började med att ela fyllde 18 år vilken senare resulterade i en 18 års fest
trevligt trevligt. Blev även relaxen en gång till och det var en najs förfest med grabbarna
från hemtjänsten
eller förlåt henze menar hemvärnet. Sedan blev det spanien med fotbollsgymnasiet
en chill vecka i Barcelona och kunna träna i shorts och t-shirts i mars var underbart.  Riktigt
skoj och vi krossade spanjorerna, blev en hel del inköp med. Det bästa var dock ketchupchipsen(;
I slutet av mars blev endel festande och en massa råchill.

fotbollsmatch i spanien med fg!


big love


elas 18 års fest !

April
Våren kom,
efterlängtat! Blev en massa grill vid slottet med mysiga brudar.
Blev även invald i kåren som rugbyansvarig (Y) Brodern fyllde 19 och
sunf & fidde fyllde 17 (: Blev påskmys med daajmm och sedan var det
fotbollscup i sporthallen, vi var ett rent tjejlag mot bara killar haha.
Det var dags för påsk och det innebär som vanligt fäääst hos mig ohoho.
Redigt najs helg, palace fifan haha. Blev endel förfest hos sundberg innan logen
som invigdes för stagg & kagg fester :) Blev träningsläger med brommapojkarna med:D
Blev även en äcklig 3 dagars paddling med skolan i blöta forsar.
april var bra.


malin och jag hos sundberg :)

maj
Maj började med avslutningen av vallevalborg. Blev tjejmiddag hos tombs
sedan vidare till samuel. Helt okej kväll :) Blev anställd på citygrillen
det sög dock inget bra sommarjobb alls.  Sedan blev det dags för staggjakten
super kul och super bra fest efteråt i like it! Maj avslutades med en mydags hos Hanna
innan vi drog till spirngbreak inga speciellt bra band men det var mysigt :)


utklädda till simhoppare på staggjakten!

juni
Dags för sluttampen av skolan och kanotrugby!

sjukt roligt var det ävn om det ösregnade ute.
Var även triaden där Stagneliusskolan med stolthet krossade
allt motstånd som fanns.
Storebror hade sin bal och jag tog massa
kort redigt fin var han. Sedan var det sommarlov. Det firades med
fest hos johanna och sedan forsatte vi festa hos min babe. Frida och jag
drog till kaggs student och hängde runt foppa sedan var det broders tur
vid staggs student känslor säger jag bara och superkul sudent fest hade
brodet med sina 4 bästa kompisar i bergalokalen! malin kom ner från stockholm
och hälsade på sedan blev det midsommar med babe och hans grabbs i lundegård.
Juni var soligt :)

juli
blev böda med min babe mycket trevligt.
Men oavsett vad jag gjorde denn månaden är det ointressant.
Julis alla stunder går till minnet av coffe.



augustui, september, oktober, november & december får ni en annan dag:)
/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0