helgen som varit..

I fredags blev det lugn kväll med älskling fixade även lite inför resan
genom att börja packa lite iallafall. På lördagen var man uppe med tuppen
för ännu ett tråkigt body pump pass, nej det blev inte roligare denna veckan.
Efter det var jag i stan shoppade lite shampo och dylikt att ha med på resan.
På kvällen blev det göra sig i ordning gå till linda möta upp johanna mia frida
och förfesta lite för sedan bege oss till nordis :) super roligt om man bortser
fråm att visa inte är välkomna överallt just face it och att folk tycker det är
roligt att slåss?
NEJ det är inte coolt bara töntigt.

idag har det blivit att sova länge var lite bakis innan men nu är det bra (;
Jag och reneé gjorde klart konfliktanalysen usch äckligt svårt men nu är den klar.
Känns bra.

Imorgon kväll åker jag till arlanda för tidigt på tisdag åka till Egypten :))))

/matilda


Kommentarer
Postat av: jag..

Fifan va jag tycker det är coolt att slåss ozzå

2010-02-01 @ 17:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0