oth night!

Hej bloggen.

ett tag sen igen, fullt upp som vanligt.
ska ta tag i detta senare när jag har tid och det lär ni märka nu är inget tillfälle
dock ska jag fösöka hinna med en resumé av 2009 imorgon hade jag tänkt :)


ikväll blev det oth night med frida. one tree hill för er som inte är så insatta.
Säsong 4 blev det och hela första skivan avklarad krävdes en påse chips, 1 gräddfil
och en cola med det är okej det är ju oth vi snackar om!
Sjukt länge sen men alltid like old days, frida och matilda, matilda och frida.

OTH är iallafall lika bra som vanligt alltid och Lucas blir bara charmigare!

   


Spelade cup i måndags same team som frida där med. Slutade på en tredjeplats
helt okej måste jag säga vi började bra men i mitten gick det sådär, vann mot emmaboda
sista matchen om tredjepris och det var helt ärligt bara "GUTT" som lollo säger.

Nyår var också bra med mina brudar :) Mer om de kommer i resumén :)

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0