Gårdagen i stora drag

Blev först en shoppingtur med mamsen på stan.
Hon skulle hitta lite nytt till KFF-galan och jag var smakråd.
Lyckades äntligen få tag på ett var vita keds tygskor mina
gamla är helt söndergågna och fula så blev ett par nya och
linne :) Vi tog en glass på det ny öppnade Ben&Jerrys jätte
gott ofc, men svindyrt och super så glasskulor det gillar vi inte.
Blev en tripp till Emelie för sitta i solen och sedan vidare till
Lindsdal där vi grillade, spelade kubb (jag är kubbmästaren
bara så ni vet) och blev myggbitna speciellt Natta haha!
Tobbe och Hovde spelade lite gitarr och kvällen var allmänt mysig.
Sedan körde den ganska nyblivna körkortsinnehavaren Elin mig hem(:







/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0