22 mars 2010

Hejsan hoppsan.

Måndag igen och skoldag, dock blev det världens sovmorgon
eftersom jag inte kunde vara med på fotbollsgymnasieträningen
idag på morgonen och nästa lektion var engelska där vi har
boksamtal och eftersom jag redan haft mitt hade jag sovmorgon :)

Blev ingen träning idag på kvällen heller måste vila halsen, ska köra
ett pass på malkars imorgon för ta igen tror det är tillräckligt bra då.
Blev baka bullar istället hihi, försökte göra farmors super goda funkade
nästan blev goda men inte lika goda som hennes dock hehe (a)



BTW, Fick MVG på rapporten den äckligt jobbiga om Östersjön i både
naturen & svenskan, SKÖNT!

nu blire till kojs.
/tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0