23 mars 2010

Helt onödig dag i skolan idag.
Först sovmorgon ingen engelska, sen svenska
efter det var det ingen samhälle sedan instääld musik.
Varför gick jag upp var så skönt och sova.

Sundberg, Reneé och jag gick till fiesta och fikade
var även inne i stan en runda för fixa Julias
gratis sms, riktigt skön kille inne på the phonehouse haha.

Är tillbaka i skolan nu för skriva ett ledarskapsarbete.
Jag, Amanda och Anton ska ha lektionen på torsdag
så var tvungen komma på vad typ.

Gick bra iallafall och nu ska jag dra mig hemmåt fortfarande
reserv på passet HOPPAS innerligt att jag kommer med
riktigt träningssugen och halsen är toppen.


bjuder på en mumsig bild en sånhär tråkig tisdag


Puss
/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0