äntligen New moon på dvd!

Idag släpptes New moon på dvd äntligen säger jag.
Sucktat efter den sen i november och har inte velat ladda hem
hatar kvaliten och ofta den dåliga översättningen så har väntat.

Så här spenderades min kväll:





+ min underbaring till pojkvän blir det bättre?
Om man bortser från att jag hostar och lever på halstabletter
och fick dricka te nu för palla vilket jag inte ens tycker om
kunde det varit en gnutta bättre men det är okej ingen feber(y)

Spelade match tidigare idag vilket kan gjort det lite värre med
vi vann med 7-1 och det var super kul så det får gå även om det
är det dummaste man kan göra och spela sjuk.

Drack påskmust (vilket bilden visar) för typ 2.a gången i år.
Får alltid den där vårkänslan mmhhhmm i like it.

nu blir det sova gonatt
puss /matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0