"sha sha bloggen här står jag med Zlatan"



inget ljug i den meningen inte.

I måndags åkte vi till Spanien årskurs 1 & 2 i fotbollsgymnasiet i Kalmar.
Såg fram emot en goo tränings vecka i Barcelona, men icke.
Fick landa 20 mil ifrån Girona där vi skulle landa på grund av snökaos.
Reste i 20 timmar för komma till hotellet och när vi kom fram fanns
INGEN EL INGEN VÄRME OCH INGET VATTEN :O
allt var utslaget på grund av vädret. De har inte haft snö på 25 år och
så kommer det när vi är där. Veckan innan var det 25 grader varmt liksom.

Ingen träning måndagen & tisdagen dock fick vi träffa Zlatan på tisdagen och kolla på
Barcelonas träning, fett coolt. Något jag aldrig kommer glömma.


Vädret blev lite bättre och tränade de sista dagarna vi spelade 0-0 en match
och förlorade mot Espanyol men de var fett grymma. Träffade goa norrmän
Och på tisdag kvällen fick vi byta hotell så det var lugnt.
Sparkade in ettorna och de var duktiga haha :)
Slutade rätt bra trots allt.

Sjuk vecka i spanien, men oförglömlig.


















Spanien 2010
Gillas starkt!

/matilda

Kommentarer
Postat av: Zlatans fru

SÅ SNYGG!

Zlatan är på den bilden när han ler där :D

2010-03-15 @ 21:55:55
Postat av: Malin

Nu vill jag inte vara den som är den, men jag är det ändå.. tacka min pappa att ni fick träffa zlatan ;) Det var han som hade skrivit till barcelona om ni fick kolla på deras träning! :D Nu skröt jag, men det är okej. Får ses snart Tillan! <3

2010-03-16 @ 22:13:00
URL: http://mmalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0