Den 4 maj 2010.

Tjoosan.

Valborg var toppen.
Började med middag hos mig med brudarna
grillat med massa potatissallad och avslutningsvis
hade vi självklart marängswisch. Mums.
Blev vidare till Kalle Sigfridsson, toppen kväll.
På vägen hem gick jag förbi fullt ös och mötte upp Niclas.

Fullt ös är typ en drogfri tillställning som annordnas
på valborg för högstadie elever. Gud vad jag hade velat
att det fanns när jag gick i 7.an. verkade super kul
Fanns tusen saker att göra go-cart, klättring, disco m.m.

Nu sitter jag i skolan jobbar med samhälle, inte jätte roligt
med är det sista arbetet vi ska göra i samhällen så det är ok.
Ikväll blir det bara slapp inget plugg det är underbart.
Ska bara kolla kalrt på Big Bang Theory hyrde den i lördags
oj vad bra det är :D

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0