dagens..





dagens
tröja - cubus
shorts - gina
skor - converse
väska - minns inte
brillor - riktigt fake ray ban från cypern haha.

Men jag gillar dem och då behöver man inte vara
så rädd om dem som om man haft äkta, är ju bara
ett par brillor. Funderat väldigt mycket på att köpa ett
par riktigta men priset har hindrat mig lite sen när jag så dessa
på cypern för ynka 60 kr och pojken min snott mina
pilotbrills så var det ett enkelt val (;

Håret är faktiskt självsvall, har lockigt egentligen
men brukar alltid vara fruktansvärt fula lockar men idag
vaknade jag och de var helt okej. Men är ju alltid jag plattar
jämt för jag har lockigt och alla med rakt vill ha lockigt osv.

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0