den 13 agusti 2011

Hejsan Hoppsan!

Ännu en jobbdag sådär dagen efter alla andra festat till det.
Som jag skrev innan, gårdagen levererade, gillar det ordet mitt nya typ.
Idag blir det jobb sen kanske lite förfest men ingen utgång idag heller
jobbar imorgon och måndag med. Är lite små sugen på bio typ
transformers 3 eller briedsmates (stavning?) men alla tänkbara biokompisar
är i magaluf, på party eller på släkträff så njaaaaaa. Hade även velat se
mina älskade flickor vinna sin semifinal i DM men som sagt jobbar ju.
well well vad som händer ikväll är öppet, den som lever får se!

STORT GRATTIS till min momo som fyller år idag!
Mamma är ju i Örebro och hälsar på henne så hoppas
på lite mumsbitar när hon kommer hem därifrån.
Ganska logiskt men Örebro slår Kalamr i shopping med
hästlängder (;

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0