Den 17 augusti 2011

Hejssaaaann!

Idag jobbar jag på som vanligt.
Plockat upp typ 5 kartonger från lagret med lite "höst kläder".
Vi öppnar ju igen på skördefesten så kände att vi kunde tjuvstarta
lite nu. Börjar annars bli rätt så utplockat sommarkläderna är nästan
helt slut. Ska strax börja stänga ihop för snart äre träning. Hur nu det
ska gå, är jätte stel i kroppen sen igår. Första matchen känns i bena
och ja, man mår om man förtjänar kan man väl säga. Alla som var lika
"super aktiva" som jag under uppehållet känner nog likadant.

Ikväll skulle det blivit utgång men vi ska ha öppet veckan ut som det
ser ut nu så då får jag jobba imorgon med. Ingen utgång med andra ord.
Blir nog bara en riktigt lugn kväll med en bra film, det behövs. Känns att
ha jobbat 11 dagar i rad eller 13 gånger på 16 dagar. Men jag ska inte klaga
jag har ett jobb och om en vecka är jag arbetslös för skolan, nej den finns inte.

/Matilda

Kommentarer
Postat av: ella

Allt bra med dig? Grym blogg!

kram

2011-08-17 @ 17:27:55
URL: http://photobyella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0