den 22 augusti 2011

Tja!

Ber om ursäkt för gårdagens dåliga updatering.
Dagen började men "hejdå fika" för Emilia som
flyttar till Linköping på onsdag. Sedan var det match
men den pratar vi inte om. Efter det var jag helt död
och försökte faktiskt mobil blogga men det funkade
bara inte, fattar inte varför min mobil inte ville samarbeta.

Lördagen var super kul. Brudarna anlände rnt 17.00.
Min omtalade bordsplacering bestod av att det på ena sidan
stod ex "Dennes namn betyder styrka" svaret är mitt namn
Matilda och då på baksidan var en bild på mig.
Lite små kul sådär tyckte jag.
Kräfterna, pajarna och cheesecaken gick åt som tusan
tacka min mamma för de två sist nämnda.
Leken då så vi var så himla hemliga med, den bestod av en tipsrunda
där man fick välja som svar folk i de olika lagen sedan fick de tävla i
frågan som stod på pappret. Roligaste av allt var när Emilia och Amanda
fick delta i "Vem är bäst på att ordbajsa?"  De skulle rappa i 30 sekunder
var vilket efter många om och men resulterade i ett fett battle.  Sjukt bra.

Lite bilder och annat kommer under dagen.
Sitter på Stagg med efterträdaren på min post
Rugbyansvarig. Planerar lite inför årets Rugby
ohhhhh spännande :D Sen är det träning och efter
det är det blooooogggggggg till tusen.


Bild från elevkårs tiden under en inspark. Sam jag och karwan :) 
 
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0