dööööö

GALET mycket att göra i butiken.
Har ju varit sjukt lugnt de senaste dagarna, men nu bara för det
är sista dagen sätter gud mig på prov sålt för mer idag än vad jag gjort
på hela veckan tillsammans. Känns det som iallafall.

Matchen igår resulterade i förlust. Matchen blev flyttad till södra utmarkens
konstgräs, var en liten omställning bara det rullar ju ganska mycket snabbare.
Vi var inte alls samspelta och tabbade oss lite, en sådan här match borde vi vinna.
Mn Ronneby tog hem den med 2-0. Ingen bra fotbollsvecka än så länge.

Blir ladda om inför kräftskiva, eller för oss som inte äter kräftor, PAJSKIVA :)

Imorgon är det fika med brudarna träffa Emilia igen som varit borta i
Böda hela sommaren sedan match och efter det förmodligen halv 8 hos
mig hos linnea.

och just ja, efter 14.00 idag är jag arbetslös, bra va?

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0