kräftskiva

Ikväll vankas det kräftskiva med mina fotbollstjejer at filippas.
Kommer bli trevligt var 2 hela år tror jag sen sist vi drog en kräftskiva? (!)
Kommer bli väldans mysigt iallafall och jag hoppas Filippa bakat
kladdakaka hon är proffs på det dem blir alltid super gooooaa!
Hittade ingen bild från kräftskivan sist, trots att jag vet att de existerar
ett par någonstans på facebook. Snodde istället en härlig bild från filippa
på mig, emma, dannie och henne! Gulliga tjejer!
Nu blir det sätta sig i bilen och köra hela den långa vägen till kalmääää.

/Matilda



psssst länkar filppas blogg för er som är sugna på att kika in!
http://ffilippawiebert.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0