pyssel och prassel

Galet lugnt på jobbet verkligen!
Fördriver tiden med att fixa bordsplacering inför imorgon.
Sökte även lite på google för att hitta bra ideér till hur placeringskorten
kan se ut. Sjukt mycket häftiga grejer fanns, har lite ont om tid bara
så får blir något snyggt fast enkelt. Vad tåls att tänka på!

Dock är ju detta min grej det är sånt här jag gillar att göra så kanske ska
lägga ner lite extra tid? Jobbar faktiskt bara till 14 imorgon så har ungefär
2 timmar efter jag kommit hem på mig att fixa i ordning det sista innan folket
kommer. Har ju faktiskt några timmar efter matchen ikväll med, hrmmm vi får se :)
Lite överraskning måste det ju vara för dem som kommer.

Har jag sagt det förresten att Johanna flyttar till Norge den 26/8
och Elin till USA den 12/9? Det är dem vi har avskedsfesten
för. Jag och Frida åker faktiskt med Johanna till Oslo över helgen där
26-28 hälsar på lite kompisar och upplever Oslo sedan har vi ju lovat
Johanna bääääraaaa en jävlans massa väsker som ska med. Nu när
hon pratar om hur mycket hon ska packa ångrar jag vad jag lovat.
Skämt o sido ;)

Elin, Jag och Johanna :)
(fick fixa bilden i paint eftersom vi var lite fler på bilden, storslaget gjort va?) ;)

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0