Rebus

En liten rebus sådär på förmiddagen för att ni ska få igång era hjärnor.
Nya bikin från style by tyra kom igår kväll + Solsken + Favoriten
Från hawaiian tropic (tanning oil). Vad blir det tillsammans?
Jo självklart borde givna svaret vara en härlig dag på stranden.

Meeen nej one day at work för mig.
Jag längtar efter lite sommarlov eller iallafall varamare bredgrader.
Vet att två resor under hösten förmodligen blir av men blir så
fruktansvärt avundsjuk på alla som kan ligga ute en dag som denna.
Men inte fy skam att jobba man tjänar pengar och det är faktiskt väldigt
kul känner mig lite sliten när man går in på elfte dagen i rad (y).
Lunch snart iallafall då får jag utnyttja min timme i solen till fullo!

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0