smått nervös

Riktigt chill dag i butiken idag. Hade ett par sköna damer
från Göteborg nyss haha fick mig ett gott skratt.

Börjar bli lite smått nervös inför matchen ikväll. Inte
inför själva matchen utan för att jag ska köra till högsrum
själv direkt från jobbet. Och tro mig små ställen på Öland
är omöjliga att hitta. Plus att vi möter Högsrum, (för komma
dit svänger man av 136 vid ica butiken i rälla)
men vi ska tydligen
spela på rällas fotbollsplan som är adresserad på idrottsvägen i
Borgholm? Det är ju typ Borholms IP med? Fattar narda.
Därav nervositeten, jag kommer inte hitta dit.
Jo, jag har lokalsinne men inte på Öland.

Annars ikväll vankas det nog spelkväll hos Mallan.
Jag gillar denna veckan.
Tisdag - Match, ev spelkväll hos Malin.
Onsdag - Utgång
Torsdag - Träning
Fredag - ?
Lördag - Avskedsfest för Elin och Johanna at my place, kräftskiva!
Söndag - Fika catch up med alla brudar + EMilia som jag inte träffat
på hela sommaren. Och Ännu en match!





Vi i ifk kalmar gillar att ta bilder när vi ligger i hög!
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0