den 15 december 2011

Det där med byta rum och fixa i ordning det andra rummet
till ett gästrum, lättare sagt än gjort. Jobbat i snart en vecka
och har lite lite lite lite kvar. Inte mycket men byta lampa
och eventuellt byta gardiner. Mamma blev inte så glad när
jag ville byta, dessa var tydligen fina dyra och uppsydda efter
fönstret blablabla. Ni förstår. Annars då, vad har jag gjort, jo
hängt på dream större delen av tiden, kort fina vänner och
lite kaffe det gör susen. Okej okej jag vet att jag majoriteten
av gångerna dricker Cola men att dricka kaffe ger vuxenpoäng
och det låter bättre.

+ Jag skaffade ikea family kort häromdagen, Malin gjorde det
med vuxenpoängen bara rullar in, ja tack.
(Negativa var väl att jag gjorde det efter jag handlat en ny säng,
ny madrass och ny byrå till nya rummet, dock har jag ätit ett
julbord på det. )

Annars idag har jag lunchat på Italia med pojken, gått långpromenix
med zennemannen och sedan stan igen men med Malin bokade tid
för fixa naglarna igen och sedan dreamade vi lite. Hon var smått
bakfull efter gårdagen som hon spenderade på KM. Eller ska vi vara
elaka, smått bakfull är inte i närheten av vad hon egentligen var.
Skämt o sido.


En bild som är 5,5 år gammal på Malin, Mig och Cajsa.
Gothia 2006.

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0