phhuuuee

Hejsan Hoppsan!

Håller på städa ut mitt rum och broderns rum jag ska
nämligen flytta in  hans gamla rum. Hans grejer ska
ut och kastas, mina grejer ska in och mitt rum blir
gästrum/arbetsrum. Man tror inte man har så mycket
men det banne mig har man och allt ska ju rensas nu.
Kläder, prylar, böcker med mer herregud säger jag bara.

Kan lägga bilder när rummet är klart är ett tag kvar. Är endel
som ska fixas bla. säng, gardiner, löpare, hylla med mer.
Skare vara fint så skare vara fint.

Idag blir det fika med Simóne och Frida snart sedan efter det
blir det hem till Mallan som är sjukling och kolla idolfinalen.
Kommer bli en myskväll och det behöver jag efter städat, städat
och gjort tjugo stycken egna julkort, letat adresser, kuvert med mer.
Jag är duktig.

Fridan och jag var ju på ullared tror det var förra onsdagen.
Vi fyllde kundvagnen och hittade massa najsiga prylar. Första
gången jag var där och de var väl värt pengarna. Hittade massa
julklappar och massa till rummet. Awesome.




och min söta zenneman älskar verkligen korgen vi fynade på ullared.

/Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0