i am back

Nu skrattar väl alla igen. Oh tillbaka för femtioelfte gången typ.
Men nu har jag haft mitt långa break och återigen fått bloggsug.
Some of you might like it!

Vad har man haft för sig då? Hösten bestod av rugby rugby rugby,
men nu ären över, föralltid. Mitt sista år på skolan, mitt sista år
som rugby ansvarig. Lite ledsamt, lite skönt är väldigt mycket
arbete med den dära matchen må jag säga. Den gick hyffs
killarna förlorade och tjejerna vann, en split. Jag hoppas på
tjejerna 2011 då jävlar ska de vinna och få behålla bucklan.
(efter vunnit i 3 år irad behåller man bucklan)
Annars mer än plugg kompisar party och lite annat skoj har
hösten inte bestått utav så värst mycket. Ännu en Egypten resa
blev av under jullovet och nyår spenderades där.

Nu är det nytt åt nya tag 2011 here i am.
Planerar Studentbalen för fullt med 2 trogna kompanjoner
Towe Larsson & Ida Österlund. Staggs bal kommer vara fett najs.
Annars ere fotboll plugg och tagga studenten på schemat.

Liten resume och nu kör vi igen!


xoxo
/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0