söndag.

Hallå bloggen!

I fredags blev det som sagt utgång.
Jag, Emma, Ellen, Sundberg, Anton och Linus startade kvällen hos Sundberg.
Senare drog vi vidare till haryys för bowling. Sjukt trevlig kväll med mycket
shoootande haha. Blev tidig hemgång runt 11-12 men eftersom vi började vid
5 var det ändå rätt välbehövligt.

Igår (lördag) vare ju tänkt palace och all in med fia med hut. Kände att jag
inte pallade trycket så åkte bara förbi Emma och gänget och hälsade på lite
blev chill hemma istället :)

Idag blev det internmatch med a-truppen. Skulle göra snyggaste inlägget som går
åt skogen men råkar dock hamna lite sådär snyggt i mål haha. Sicken karriärr
comeback man gjorde på yttermitten höhö. Resten av dagen idag blire bara chill
top model ikväll med. Hittade ett usb minne som mystiskt varit försvunnet i säkert
2 år. Det är nästintill alla bilder från gamla datan på det, skrattar så jag dör.
Lär sitta ett par timmat till kolla igenom allt. Lägger upp ett par innan jag kilar!


Jag och Adam Tensta, disco & hiphop sm 08


nova gänget ♥


Jag, Sanna, Frida & Julia, 08 :)


alla barnen får sitta i tomtens knä!


Foppa med partyhatten!


Galet glada tjejer på väg till sandra 07 typ haha.
Stina Julia Frida och Amanda!

/matilds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0