bad bad bad

stygg har jag varit med så dålig update i know.
MEN det är valpens fel han är väldigt krävade så
här nu i början haha. Det är snart över, jag kämpar
ska nämligen få en dunder beställning från hm av
Mamsi för man varit så duktig med honom jag gillart!

Senaste veckan har jag käkat athena med Magda haft lite
mys så där, firade att vi känt varandra i mer än 18 år
det du. Och vi är inte ens 19 än. Lite små coooolt sådär.
Här även haft lite mys med frida, kollade tv i x antal timmar
och åt marängswisch fett gott, nog den godaste efterrätten.

Idag var det riktigt seg dag i skolan och äcklig lunch så
jag reneé ida lisa och sund begav oss till kallskänken för
lite nyttigare och framförallt godare lunch. När vi käkat upp
kom Martin (ägaren) fram och bad oss provsmaka deras
nya pannacotta, betygsätta den lite sådär, trevligt och gott må
jag säga. Ni kanske känner igen martin förresten den enda som
fått 30 poäng i halv 8 hos mig eller för oss kalmar bor speakern
på kff matcherna ;)

martin nilsson

Nu är det dans, tävling snart får tagga jäääääärnet!
19 mars smäller det vi får se hur det går hehe.

over and out
/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0