12.12

Shooo bre!

Kl är 12.12 och jag har pyjamas och precis ätit frukost.
Riktigt illa måste jag säga själv, skulle gå upp 10.00,
det var klockan ställd på iallafall men vid den tidpunkten
lockade annat.

Igår blev det fika med Ellen, Malin, Reneé och Isabelle.
Vi började på fiesta och drog oss vidare till Café dream.
Där avrundades kvällen med en teckenturnering. Väldigt
roligt må jag säga, var ju typ i sexan man spelade det
senast. Blev även förbi farmor och farfar en sväng där
jag hämtade en suprise till Ellen & Renate som de får med
sig till Stöten utav mig. (De ska ju jobba där uppe dec-april)
Efter det blev det kolla på Staggs intågsträning.
It´s going to be awesome!

Idag har jag en punkt på schemat, träning.

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0