helgen i korta drag.

Breaking Dawn var galet bra.
Bättre om man läst boken, de följde den väldigt bra.
Men Frida som ej läst boken tyckte också filmen var
grym så jag rekomenderar er att se den på direkten
om ni inte redan gjort det vilket typ hela Sverige har.

I fredags hade vi glöggmys hos mig. Vi började i mitt
uterum men gosiga tofflor i kylan och drack glögg och
åt pepparkakor, julskum och lussebullar. Sedan gick
vi in och tittade lite på idol, åt bakad potatis och till
efterätt var det chokladpudding med grädde. Myskväll
med tjejerna, de behövs ibland må jag säga.
I lördags blev det lite förferre hos Reneé och sedan
in mot stan. Sliten som man var (träningsvärk till tusen)
blev det en tidig hemgång. Igår kväll (söndag) blev det
att kolla korpen. Ellen choachar ju ett lag typ det är det
laget hon spelade i i lindsdal som slutat och nu startat
ett korpenlag i inomhusfotboll. Kul var det iallafall och
vann gjorde dem med!

Idag blev det träffa niclas lillkusiner lite och leka och
fika på skällby, mysig morgon innan de skulle med
flyget till stockholm igen. Vad som komma skall
är sådant man märker vi får se vad dagen bjuder
på mer helt enkelt.

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0