klarhet utan dimma

tjohoooo!


Idag har varit en bra dag.
Bra lunch med rudman, länge sen.
(Ja, eller två veckor sen men länge för oss.)
Hängt på kåren, sköna människor lockar.
Hundkurs (kanske inte var lika kul) Zenix är
awesome.
Handlat inför fredagen med mamsen.
(Lyckades få med en kalander och den
sista Harry Potter filmen hem, kahhhaaating).

Nu blir det sova för imorgon ska mycket donas.
Så säger jag jämt och det känns som jag gör
jätte mycket även om jag inte gör det, kanske.
Imorgon äre breaking dawn och inget annat
som gäller kkcchhhaattiing!

Första onsdagen på tror det är typ 8 veckor
varken km eller harrys har besök utav mig.
Ikväll har varit en klarhet utan dimma.

/matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0