lagerrens

Hejsan hoppsan!

Igår efter varit vaken alldeles för länge måndags blev det
att gå upp tidigt. Ni hör ju hur illa det låter. Pappa, jag, mårten
och Ida åkte till familjens lager för se om vi kunde hitta lite bland
våra gamla prylar till Idas systers tvillingbarn. Det var galet
länge sen jag var där så jag hängde med för skojs skull.
Herregud är enda ordet. Bilgrejer, leksaker, böcker, soffor,
sängar och mycket, mycket mer. Vi har ju i princip allt man
behöver där ute. Dock inte så mycket som lockade att ta med
hem igen. Både Mårten och jag plockade bara en massa prylar till
våra bilar. Pappa hade ju flyttkartonger fyllda med bra grejer
från turtlewax så det var bara att ta med hem. När de kommer att
användas är ju en annan fråga.


lite av det som hittade hem igen

På kvällen blev det att fira Niclas föräldrar och sedan se rugbymatchen
06. Jag lever för rugbyn i rugbytider. Eller?

/matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0