november..

Hej och förlåt!

Fått lite klagomål på att jag helt plötsligt sådär den 22 augusti bara slutade
blogga igen. Kan inte vara kul för er som vill följa min blogg då mina uppehåll
tycks bli väldigt långa. Helt ärligt blir det så när jag har för lite att göra. Jobbar
jag hela tiden, har massa små projekt och vill umgås med massa kompisar då
hittar jag massa tid och blogga. Men när jag gör lite mindre då springer hela
dagarna iväg. Så förlåt.

Nu ska jag vara super duktig och blogga om allt och inget så Elin "blombani" Blomberg
kan se från andra sidan jordklotet vad som händer här hemma i Kalmar. Jag vet konstigt
att hon vill veta vad som händer här när det är hon som lever livet i USA, jag menar en fika
på corner kan inte direkt mäta sig mot en tripp till LA men men. ;)

So here we go again.
Jag tänkte börja med en bildbomb
av slutet av sommaren och uppdatera lite vad
som hänt från 22 augusti tills nu.

stay tuned!
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0