passerade veckan

Resumé av den passerade veckan:

Onsdagen bjöd på en ordentlig utgång till volym med
en förfest som började hemma hos Emmy! Efter lärt
mig spela black jack och jag lyckats spränga banken, not,
blev det en ganska tidig hemgång. Torsdagen var en ovanligt
munter dag, med andra ord ingen bakfylla (y) spenderades
men VP häng hemma hos Malin och kvällen avrundades med
dans.

Sedan var det fredag och vips så hade visst Matilda och Malin
bara TVÅ avsnitt vampiere daries (VP) kvar att se, illa. Men vi
såg dem, och bra var dem. På kvällen slogs klackarna i taket
och jag begav mig med fina killar till Idas 18 års party. En mycket
trevlig kväll med trevligt folk. Lördagen spenderades genom att gå upp
tidigt för att svettas lite extra mycket med mina IFK brudar i sporthallen.
Med andra ord det var gymnasiemässa så inga kom vi var typ sju stycken
det var inomhusfotboll och ja brännmärkena har intagit sina traditonella
platser på knän och armbågar.
Var även hundvakt då mami och papi
var iväg. Så helgen blev en lugn helg med bakad potatis, pojkvän, popcorn,
hunden och rugbyfilmerna 04 och 05, knappt så det blir bättre.

Och igår (söndag) var det farsdag. Började dagen men att tvätta mallans
bil, förhand, själva. Vi är awesome. Sedan blev det med familjen hem till
farfar på lite fika och tårta, min släkt de är bra, faktiskt jävligt bra, till och
med bäst.

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0