söndags..

I Söndags tog jag en paus i bildbomben är på bloggen.
Fungerade inte riktigt som jag ville, med andra ord inte alls.
Åkte först in till stan med Maja och Anna för en mysig fika.
Där berättade Maja att hon hade chans att vinna biljetter till
fotbollsgalan på jobbet, hennes team tävlade mot ett annat team.
Jag kan ju inte säga annat än att jag blev fett avis, vem blev inte?

Senare på kvällen åkte jag till Malin för att avnjuta ca 2 timmar Ryan Gosling.
Med andra ord se the notebook, världens bästa film. I sällskap hade jag malin,
emmy och johanna sjöberg. Dessa sköna brudar bestämde sig för göra
ansiktsmask. Och inte skulle det vara någon vanlig ansiktsmask inte, nej nej.
Detta såg mer ut som en blandning mellan en halloweenmask, hushållsppper och
en sminkborttagningsservett. Med andra ord en sjukt rolig syn.
Funkade masken? mjaaa vet inte, men vill man ha sig ett gott skratt ska man
definitivt testa den om och om igen.


snygga tjejer!

Under världens bästa film ringer Maja och säger att hon vunnit biljetter
till fotbollsgalan och att ingen i hennes team kan hänga på så hon har två
biljetter över, min hjärna räknar lite smått ut att jag blir medbjuden och så
blir även frida. Så med andra ord jag hade en sjukligt bra söndag!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0