Första updaten från stöten

Hejsan hoppsan!

Nu var det länge sen igen men mycket nytt har hänt.
Helt plötsligt där innan jul får jag sms av Ellen
"reneé ska åka hem kom till stöten och jobba"
och det gjorde jag.

Efter ett samtal hit och ett samtal dit var det klart att jag
skulle åka till stöten den 2 januari. Var en hektisk vecka
innan, begravning, jul, nyår och packa.

Men nu är jag uppe och har börjat att känna mig som hemma.
Jobbar med sjukt underbara människor, har kul varje dag och
det händer massa kul. Ett riktigt bra beslut gjorde jag.
Saknar givietvis alla hemma enormt men man har bara en
sån här chans i livet och en sådan måste man ta.

Efter en festfylld kväll igår, lång jobbdag idag och en kväll
som bestått av neger och president är jag sjukt trött och
sängen kallar på mig. Bilder kommer, johanna har ju redan
varit här och Malin och Ludde är här, måste vila imorgon
är det skidor igen. Åkt en gång redan var grym ramlade
bara en gång fast jag åkte ju bara gröna backar men
det är hemligt.

Natti natti!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0