sexy and i know it

Har precis uppdaterat mitt spotify till premium,
om jag lyckades vill säga.
Ska bli skönt slippa reklam och kunna ha det i
mobilen och slippa nalla av alla andra hehe.

Idag är jag ledig här uppe i stöten och gör absolut
INGENTING
underbart.

Sov till 12.00
Åt frukost
Kollade på Ellen, och RHW Beverly Hills
Och nu är det dags för det viktigaste, oth.

En sånhär dag önskar man att fishy var här,
hon hade också varit ledig och hon hade haft
chips och dipp och jag hade haft cola. Perfekt.

En sämre nyhet, i natt hade vi galet besök av
Lundh och larsson, blev ett frisk väckning si så där
01-02, det var inte så tråkigt, det tråkiga är att
min plattång gick sönder, my precious. Hur
i don´t know olyckshändelse säkert men men.
saknar dig redan.

Ikväll är det torsdagsport som gäller, mot byn säger jag.


har jag sagt att jag har inbyggd webcam på min nya data som jag gillar
att utnyttja?


För er som undrar hur jag bor ser det ut såhär. Väggarna är täckta med
plancher, klistermärken med mer med skidmärken osv osv osv.
Bor man i en säsongslägenhet så gör man, feeling.

/matilda

Kommentarer
Postat av: fishy

åååååååååååååååååååååååååååååååh! du och jag och oth! inte kul alls att titta på det själv...ahah varför svarar du icke på mitt sms mylady? hur jobbar du nu? saknar dig fet..som bara den! <3

2012-01-26 @ 15:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0