slapppppyy



Såååå här otroligt fräsch är jag idag. Ledig, slöar, städar och ofc
kollar på grey´s anatomy. Börjar dock bli lite orolig om det där med
att ögonen blir fyrkantiga om kan kollar för mycket tv stämmer. Kollat
sju avsnitt i rad och funderar starkt på ett åttonde. Hemskt egentligen
men det är ju så fruktansvärt bra. Mallan förstår vad jag menar!

Ikväll blir det hem till Micke (chefen) med alla på kaisers och äta
middag. Kommer nog bli en trevlig kväll. Kul hitta på lite allesammans
utanför jobbet och fest får jag väl lägga till.

Enligt tv.nu är det kl 17.55 RHW of Beverly Hills och Ellen och jag har
blivit lite smått beroende. Vi är team Brandi för de insatta. Så ska
göra mig lite i ordning och sedan vara tvbänkad. Härlig dag va?

Har faktiskt städat och gått till containern med, tummen upp för mig.

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag förstår precis, och jag mår dåligt. Är på avsnitt 11 säsong 7. PANIK! Det är slut snart!!

2012-02-01 @ 13:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0