1/10 - 2013

Tjohoooo!
 
Förra inlägget seglade iväg långt bort på dem sju haven.
Satt och snappade samtidigt, kände helt enkelt för att
dela med mig.
 
Tisdag idag wohoe! 2 arbetsdagar kvar.
Läckert.
 
Fredde som jag jobbade med min säsong i stöten och hans
fina valp är och hälsar på hos Ellen. Så igår blev det lite
skräckfilm med det gänget. Trevligt sällskap men alltså
jag är inte gjord för skräckfilm, inte alls. Konstant rädd.
Men filmen var faktiskt ganska bra.
Lite extrem, men den funkade. Stod att den var baserad på
en verklig historia. Hoppas innerligt på en bluff.
Enkelt sagt en familj flyttar in i ett hus och blir besatta.
Typ.
Här har ni omslaget om någon känner sig intresserad:
 
 
Annars idag står inte mycket på schemat. Fotbollen är lagd
onsdag, torsdag, fredag denna vecka. Så vila Måndag & Tisdag
för ovanlighetensskull. Rätt skönt ändå måste jag säga!
 
/matilda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0