21 oktober 2013

 
 
Måndag igen ny vecka. Tiden rullar på.
Denna vecka händer ingenting.
Niclas fyller år idag så blir fira han lite.
Annars inget. Eller jo, bokat tid på
Kunskapsnavet på fredag. kl 14.00.
 
Detta är ju typ min Kalender så lika bra
jag skriver tiden med hehe.
 
Kunskapsnavet är ni vet sånt ställe där man
bollar idéer, studievägledning osv. Känner
att det är dags. SÅÅ SUGEN på att plugga!
 
Citatet ovan då från Nalle Phu, eller stavas det puh?
Så rätt, glöm inte era vänner för när man själv ligger
ner är det dem man behöver bredvid. Tror många
speciellt av mina vänner glömmer det speciellt framför
killar. Och kom inte och säg "men du vet inte hur det är"
"du har inte varit i samma situation" "de är nykära"
JO JAG VET!  Jag om någon vet efter 4-5 årigt förhållande
kompisar häng med. Allt handlar om BALANS, allt.
 
Ge upp dig själv för något eller någon annan
förlorar du enbart själv på.
 
/matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0