#allthänderhosellen

Helgen.
Fredag, fotboll och idol.
Checkade in på Varvsgatan med Malin och
hennes pluggkompisar. Mycket trevlig kväll.
 
Lördag.
Mötte upp Jonken efter hennes tenta.
Käkade bakad potatis på Cayenne (bästa)
och shoppade lite. Sedan mötte vi upp Ellen
och Axel och tog en fika på good old fiesta.
Efter att Ellen och jag laddat upp med mc
så var det dags för förfest. Kaos. Folk hängde i
takbalkarna, vi körde senaste disco kombinationen
och shottade.
Haha en ordentlig och svin rolig förfest med
andra ord. #allthänderhosellen
Vi gick vidare till Palace som faktiskt var hur
kul som helst. Ekonomiarna hade ju haft sittning där
innan så var väldigt mycket folk, sjukt kul!
 
Söndag.
Bakisdag och jag såg nog tio?! Grey's Anatomy
avsnitt innan jag begav mig till Ellen och hämtade
mina prylar där. Produktiv dag? Näeee.
 
 
/tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0