ARG

Okej, lite arg är jag
i-landsproblem men ändå.
 
Vi fem tjejer skulle klä ut oss
till Spice girls nu på Halloween
skit kul. Min idé, jag Towe och Linn
planerade allt in i minsta detalj.
 
Då valde ju vi självklart vilka vi skulle va först.
Vi planerade ju allt och ordnade allt.
Men näe då vägrar en vara med för den inte
får va just den personen den vill va. Den kan
också bara tänka sig vara en enda person.
 
Men näe då får givetivis snälla idiot Matilda
ta den femte spicen som hon vägrar vara och
ge upp Posh (beckham) som jag skulle vara.
Så kul nu kommer jag vara skitful på
stadt, på halloween inför hela Kalmar.
 
1. Jag kommer gå i magtröja.
2. Jag har inga abs.
3. Jag ska ha mjukisbyxor, UTE.
 
Men det är Halloween och man får bjuda på sig själv.
Lite tråkigt bara, när man skulle va sjukt snygg sen
blir man sjukt lodis. Haha!
 
 
/matilda.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0